Οδηγός Ενημέρωσης Φιλοξενούμενων

Αγαπητοί Φιλοξενούμενοι,

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας στα παρακάτω,

 

ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ COVID – 19

  • Υγιεινή χεριών, χρήση αντισηπτικών, αποφυγή χειραψιών, τήρηση σωματικών αποστάσεων, αποφυγή επαφής των χεριών με το πρόσωπο και εν γένει τήρηση μέτρων προσωπικής και αναπνευστικής υγιεινής.

 

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ – ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ – ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΑΝΑ ΤΥΠΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ

  • Αποτελεί την έγγραφη παρουσίαση της λήψης προληπτικών μέτρων για το σύνολο του καταλύματος και τα επιμέρους τμήματα αυτού. Η διεύθυνση του καταλύματος έχει ορίσει συντονιστή για την επίβλεψη της εφαρμογής του Σχεδίου Δράσης. Επίσης έχουν οριστεί υπεύθυνοι για την τήρηση των Πρωτοκόλλων για κάθε επιμέρους τμήμα του καταλύματος (πχ. F&B, Housekeeping).

 

YΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ – ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ CHECK IN

Mέτρα Υγιεινής και Αντισηψίας: Κατά την είσοδο του πελάτη στο κατάλυμα, πραγματοποιείται αντισηψία των χεριών μέσω ηλεκτρονικής – ανέπαφης συσκευής.
Θερμομέτρηση μετώπου : Θερμικός έλεγχος πραγματοποιείται κατά το Check in των πελατών μας. Καθημερινοί θερμικοί έλεγχοι πραγματοποιούνται σε όλους τους υπαλλήλους μας κατά την προσέλευση στην εργασία τους.
Ανέπαφο Check-In: Το ξενοδοχείο έχει υιοθετήσει την πρακτική του ανέπαφου Check-in μέσω ψηφιακής εφαρμογής. Όλα τα απαραίτητα στοιχεία συμπληρώνονται από τον πελάτη σε ψηφιακή φόρμα με αποτέλεσμα την μέγιστη ασφάλεια και αξιοπιστία των πληροφοριών. Υποχρεωτική διεύρυνση διάρκειας Check-out και Check-in μεταξύ των διαμονών (Check out μέχρι τις 11.00 πμ και Check in από τις 3.00 μμ).
Πληρωμές: Δυνατότητα ηλεκτρονικής πληρωμής των δαπανών διαμονής, ηλεκτρονική αποστολή λογαριασμών, τιμολογίων και αποδείξεων. Δυνατότητα χρήσης P.O.S. σε όλες τις οικονομικές συναλλαγές.
Tηλεχειριστήρια ηλεκτρικών/ηλεκτρονικών συσκευών, ενημερωτικά συνοδευτικά έγγραφα: Τα τηλεχειριστήρια παραδίδονται από την Υποδοχή απολυμασμένα και αποστειρωμένα εντός καλυμμάτων μίας χρήσης. Τα κλειδιά των δωματίων παραδίδονται κατόπιν απολύμανσης με ειδική ηλεκτρονική συσκευή. Τα ενημερωτικά έντυπα είναι τοποθετημένα σε προθήκες και παραλαμβάνονται απευθείας από τους πελάτες.

 

Στην Υποδοχή του καταλύματος έχουν εγκατασταθεί και προβλεφθεί:
α) Ειδικός εξοπλισμός (medical kit) για την περίπτωση εμφάνισης ύποπτου κρούσματος, όπως γάντια και απλές χειρουργικές μάσκες μιας χρήσης, αντισηπτικά, καθαριστικά μαντηλάκια, ποδιά, μακρυμάνικη ρόμπα, θερμόμετρο laser.
β) Προστατευτικές κάθετες επιφάνειες (plexiglass) μεταξύ των πελατών και των υπαλλήλων.
γ) Κυτία προμήθειας απολυμαντικών, μασκών και γαντιών για τους πελάτες σε περίπτωση που το ζητήσουν.
δ) Τακτική απολύμανση των επιφανειών της Υποδοχής.
ε) Κατάλληλη διάταξη των επίπλων και ορθή διαχείριση της ουράς με στόχο τη μείωση του χρόνου αναμονής. Αποφυγή συνωστισμού κατά το Check-in/Check-out και τήρηση αποστάσεων.
ζ) Ανάρτηση ενδείξεων υπενθύμισης για την ορθή τήρηση των κανόνων υγιεινής.

 

ΜΕΤΡΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ

  • Σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, έχουν τοποθετηθεί επιδαπέδιες σημάνσεις προς τήρηση των αποστάσεων ασφαλείας.
  • Οι επισκέπτες ενημερώνονται ώστε να κρατούν αποστάσεις τουλάχιστον 1,5μ. από άλλους επισκέπτες που δεν ταξιδεύουν μαζί τους όταν στέκονται στην Υποδοχή ή κυκλοφορούν στους κοινόχρηστους χώρους του καταλύματος.
  • Τα τραπέζια και οι καρέκλες έχουν τοποθετηθεί στην ενδεδειγμένη απόσταση μεταξύ κάθε οικογένειας ή ομάδας επισκεπτών, σύμφωνα με τις οδηγίες των αρχών. Τα σκαμπό του μπαρ έχουν αφαιρεθεί ώστε να εξασφαλίζεται η απαραίτητη φυσική απόσταση.
  • Οι υπεύθυνοι του εστιατορίου επιβλέπουν για την τήρηση των αποστάσεων.

 

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

  • Οι οθόνες τηλεόρασης στο σαλόνι του καταλύματος χρησιμοποιούνται για προβολή ενημερωτικών μηνυμάτων και επικοινωνίας.
  • Επιπλέον ενημέρωση πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, της επίσημης ιστοσελίδας του καταλύματος και των Σελίδων Κοινωνικής Δικτύωσης.

 

ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ

  • Η συχνότητα καθαρισμού και απολύμανσης έχει αυξηθεί σε όλους τους χώρους με έμφαση στις επιφάνειες συχνής επαφής, όπως, Υποδοχή, χειρολαβές θυρών, κοινόχρηστες τουαλέτες, κλειδιά δωματίου, κιγκλιδώματα σκάλας, επιφάνειες τραπεζαρίας και καθιστικοί χώροι. Συνιστάται ιδιαίτερα σε όλους τους πελάτες η χρήση του WC στο δωμάτιό τους και όχι των κοινόχρηστων.
  • Συσκευές απολύμανσης χεριών είναι τοποθετημένες σε όλες τις εισόδους του ξενοδοχείου, τη ρεσεψιόν, τους κοινόχρηστους χώρους και την πισίνα.
  • Όλοι οι χώροι του σαλονιού και των εστιατορίων είναι διαρκώς ανοιχτοί για την κυκλοφορία και ανανέωση του αέρα.

 

ΚΟΥΖΙΝΑ – ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ – ΜΠΑΡ

  • Τήρηση HACCP στην κουζίνα και τα παρασκευαστήρια.
  • Λειτουργία εστιατορίου, μπαρ κτλ. σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.
    Τήρηση βασικών μέτρων αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού – COVID-19 από το προσωπικό.
  • Παροχή απολυμαντικού μέσου χεριών στην είσοδο του μπουφέ και έλεγχος από το προσωπικό ότι χρησιμοποιείται από τους πελάτες.
  • Τήρηση απαιτούμενων αποστάσεων κατά το σερβίρισμα των πελατών στο μπουφέ.
    Τοποθέτηση διαχωριστικού προστατευτικού (sneeze guards).
  • Το σερβίρισμα στον μπουφέ πραγματοποιείται μόνο από το προσωπικό εστίασης, το οποίο θα φέρει τα ενδεδειγμένα Μ.Α.Π. και τηρεί τα βασικά μέτρα αποφυγής μετάδοσης του κορωνοϊού – COVID-19. Σκοπός των μέτρων είναι να μην υπάρχει επαφή του πελάτη με τα φαγητά και τα σκεύη στο μπουφέ.
  • Η χρήση κοινόχρηστων σκευών/αντικειμένων dispenser, αυτόματες μηχανές σερβιρίσματος (καφέ, χυμό κ.λπ.) γίνεται μόνο από το προσωπικό εστίασης.
  • Πλύσιμο χειροπετσέτων, τραπεζομάντηλων και συνόλου μαχαιροπίρουνων ακόμα και αυτών που δεν χρησιμοποιήθηκαν. Συνιστάται να αποφεύγεται η χρήση λινών εστιατορίου και να προτιμώνται τραπεζομάντηλα μιας χρήσης, χαρτοπετσέτες. Σε κάθε περίπτωση αλλάζονται σε κάθε νέο πελάτη.
  • Διεύρυνση χρονικού διαστήματος που είναι ανοικτά το εστιατόριο για την εκ περιτροπής προσέλευση των επισκεπτών.
  • Κατά την κατανάλωση ποτών στο μπαρ παρέχονται μόνο συσκευασμένα ατομικά συνοδευτικά.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΙΚΗΣ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ

  • Σύμφωνα με το πρωτόκολλο καθαρισμού και απολύμανσης, η κολυμβητική δεξαμενή λειτουργεί βάσει των κανόνων χλωρίωσης, ρύθμισης Ph, απολύμανσης. Οι ξαπλώστρες, καρέκλες, σεζλόνγκ, απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση και τοποθετούνται σε απόσταση 1,5m μεταξύ τους . Μέγιστο επιτρεπόμενο όριο χρήσης πισίνας: 26 λουόμενοι. Μέγιστο επιτρεπόμενο όριο χρήσης παιδικής πισίνας: 3 λουόμενοι.
  • Ισχυρή σύσταση και έμφαση στην ενημέρωση των πελατών μας με σχετική σήμανση για χρήση των καταιωνιστήρων (ντουζ) πριν και μετά τη χρήση της κολυμβητικής δεξαμενής.
  • Απαγορεύεται ρητώς η χρήση της από ανηλίκους χωρίς την συνοδεία γονέα.

 

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΠΑ

  • Λειτουργία υπηρεσιών ατομικών περιποιήσεων και λοιπών κοινόχρηστων εγκαταστάσεων αυτών σύμφωνα με το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο. Σε αυτά περιλαμβάνονται υπηρεσίες όπως ατομικές περιποιήσεις μασάζ, περιποίηση μαλλιών και άκρων, κομμωτήριο και κοινόχρηστες εγκαταστάσεις, γυμναστήριο, σάουνα, υδρομασάζ.
  • Τοποθέτηση αντισηπτικών διαλυμάτων χεριών σε όλους τους κοινόχρηστους χώρους σε σταθερές ή μη συσκευές (πχ. ρεσεψιόν, κοινόχρηστα WC)
  • Χρήση Μέτρων Ατομικής Προστασίας από το προσωπικό του spa.
  • Οδηγίες (ενημέρωση/σήμανση) προς τους ενοίκους για την αποφυγή χρήσης των κοινόχρηστων εγκαταστάσεων σε περίπτωση που αισθάνονται άρρωστοι

 

ΔΩΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΜΑΤΟΣ

  • Τα δωμάτια καθαρίζονται σύμφωνα με τις προβλέψεις των Υγειονομικών Πρωτοκόλλων. Τήρηση προγράμματος καθαρισμού και απολύμανσης, σύμφωνα με τη με αρ. Δ1γ/Γ.Π/οικ 19954/20.03.2020 εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας. Ιδιαίτερη προσοχή δίδεται σε επιφάνειες συχνής επαφής (πχ. πόμολα, τραπέζια, κομοδίνα, κλπ).
  • Καθαρισμός και αερισμός δωματίου κατά τις ώρες που μεσολαβούν μεταξύ διαμονών. Όλα τα δωμάτια του καταλύματος αερίζονται με φυσικό τρόπο.
  • Απομάκρυνση κοινόχρηστων αντικειμένων πολλαπλής χρήσης, όπως μενού, πρόγραμμα τηλεόρασης, περιοδικά, κλπ.
  • Οι υφασμάτινες επιφάνειες (πχ. ταπετσαρίες επίπλων) καθαρίζονται με συσκευή ατμού (θερμοκρασία >70°). Πλύσιμο υφασμάτων, κλινοσκεπασμάτων και πετσετών σε ζεστούς κύκλους (70oC ή περισσότερο) με τα συνήθη απορρυπαντικά.
  • Τοποθέτηση των χρησιμοποιημένων υφασμάτων, κλινοσκεπασμάτων και πετσετών σε ειδικές, κλειστές, επισημασμένες σακούλες ή σάκους, προκειμένου να μεταφερθούν στους χώρους πλυντηρίων.
  • Μέριμνα για τη διατήρηση των καθαρών ειδών ιματισμού σε καλή και καθαρή κατάσταση κατά την αποθήκευσή τους και για τη μεταφορά τους στους χώρους χρήσης (δωμάτια, εστιατόριο, κ.λπ.)
  • Κατάργηση καθημερινής αλλαγής ιματισμού και πετσετών και της βραδινής ετοιμασίας του δωματίου (όπου και όταν προβλεπόταν). Η αλλαγή του ιματισμού και πετσετών θα πραγματοποιείται παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Μη συχνός καθαρισμός δωματίου κατά τη διάρκεια της διαμονής (αποφυγή επαφής εργαζομένων καθαριότητας με πιθανό κρούσμα και περαιτέρω μετάδοση), παρά μόνο κατόπιν αιτήματος του πελάτη.
  • Ο καθαρισμός των κλιματιστικών των δωματίων είναι τακτικός και πραγματοποιείται σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του ΕΟΔΥ.
  • Εφαρμογή ειδικών οδηγιών καθαρισμού στην περίπτωση εμφάνισης κρούσματος σύμφωνα με τις αντίστοιχες Οδηγίες του ΕΟΔΥ.

 

ΠΡΟΙΟΝΤΑ & ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ & ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗΣ

  • Το ξενοδοχείο μας χρησιμοποιεί εγκεκριμένα προϊόντα καθαρισμού έναντι ιών και βακτηρίων και ακολουθεί πρωτόκολλα που πληρούν τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Τα καροτσάκια καθαρισμού απολυμαίνονται μετά από κάθε βάρδια.
  • Τερματικά P.O.S. απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.
  • Τραπέζια, μπαρ, σκαμπό, καρέκλες κ.λπ. απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.
  • Δοχεία αποθήκευσης τροφίμων απολυμαίνονται μετά από κάθε χρήση.
  • Σταθμοί παρασκευής τροφίμων, ποτών και καφέ απολυμαίνονται τουλάχιστον μία φορά την ώρα.
  • Οι κουζίνες καθαρίζονται ενδελεχώς και απολυμαίνονται τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ

  • Το Rigas Hotel είναι από τα πρώτα ξενοδοχεία στην Ελλάδα που έχει λάβει την επίσημη κρατική πιστοποίηση “Health First” που αποδεικνύει ότι η επιχείρηση τηρεί τα πρωτόκολλα υγειονομικού περιεχομένου.
  • Όλο το προσωπικό του καταλύματος έχει παρακολούθηση εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τα υγειονομικά πρωτόκολλα των τουριστικών καταλυμάτων. Ο συντονιστής και οι υπεύθυνοι των τμημάτων έχουν πιστοποιηθεί για την εκπαίδευσή τους.
  • Όλοι οι εργαζόμενοι τηρούν τους κανόνες προσωπικής υγιεινής.
  • Τα μέλη του προσωπικού είναι ενήμερα για την διακριτική παρακολούθηση των πελατών καθώς και για την διαχείριση τυχόν ύποπτου περιστατικού.
  • Σε περίπτωση αδιαθεσίας παραμένουν προληπτικά στο σπίτι.
  • Ο κοινόχρηστος εξοπλισμός απολυμαίνεται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από κάθε βάρδια ή χρήση. Σε αυτά περιλαμβάνονται τηλέφωνα, πληκτρολόγια, ηλεκτρονικοι υπολογιστές και άλλες συσκευές επικοινωνίας, τερματικά πληρωμής P.O.S., εργαλεία κουζίνας, εξοπλισμός τροφίμων και ποτών, όπως μηχανήματα καφέ, μηχανικά εργαλεία, εξοπλισμός καθαρισμού, κλειδιά ασφαλείας και άλλα αντικείμενα άμεσης επαφής που χρησιμοποιούνται σε όλο το ξενοδοχείο.

 

Το Rigas Hotel συνεργάζεται με ιατρό, ο οποίος ενεργεί βάσει των οδηγιών του ΕΟΔΥ για τον έλεγχο του COVID-19.

Εάν παρουσιάσετε συμπτώματα πυρετού, βήχα ή δυσκολίας στην αναπνοή, παρακαλούμε ενημερώστε άμεσα την Διεύθυνση του καταλύματος.

ΓΙΑΤΡΟΙ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ

Κέντρο Υγείας Σκοπέλου

Χώρα Σκοπέλου

Τηλέφωνο: +30 24240 22222

Ασκληπιείο Σποράδων – Ιδιωτικό Πολυϊατρείο Σποράδων Ιατρική Ε.Π.Ε.Χώρα Σκοπέλου – Κεντρική Πλατεία Πλάτανος

Τηλέφωνο: +30 24240 22252

Τσαρπαλάς Γιώργος – Οδοντιατρείο

Χώρα Σκοπέλου 

Τηλέφωνο: +30 24240 22208

Σκλάβου Ρηγίνα – Παιδίατρείο

Χώρα Σκοπέλου

Τηλέφωνο: +30 24240 24434

Αλεξάνδρα Πολύζου/Πουρναρά & Σπύρος Α. Πουρναράς – Εργαστήριο Μικροβιολογίας, Μικροβιολόγος και Βιοπαθολόγος

Χώρα Σκοπέλου

Τηλέφωνο: +30 24240 24555, +30 24240 76650

ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΣΤΗ ΣΚΟΠΕΛΟ

Ραμαντάνης Φίλιππος Γ.

Χώρα,  Άνωθεν Λιμένα, Σκόπελος – Κεντρική Πλατεία Πλάτανος

Τηλέφωνο: +30 24240 22252

Τσαρπαλάς Δημήτριος Ι.

Περιφερειακή Οδός Σκοπέλου, Σκόπελος

Τηλέφωνο: +30 24240 23686

Πετροπούλου Ειρήνη

Χώρα, Έναντι Κεντρικού Λιμένα – Πλησίον Κτιρίου Ξενία, Σκόπελος

Τηλέφωνο: +30 24240 222378

Μαντάς Γεώργιος Χ.

Νέο Κλίμα, Σκόπελος

Τηλέφωνο: +30 24240 27998